luni, 24 aprilie 2017

Testul de fidelitate

O femeie a vrut să-i facă soţului ei testul suprem. Tânăra i-a scris o scrisoare în care i-a spus că s-a săturat de el şi că l-a părăsit, a lăsat-o la vedere, apoi s-a ascuns sub patul din dormitor. 
Bărbatul a ajuns acasă, a citit scrisoarea, a scris ceva, apoi a început să cânte şi să danseze. Şi-a luat telefonul şi a sunat pe cineva. „Bună, iubito, tocmai îmi schimb hainele şi vin la tine. Cât despre proasta, s-a prins în sfârşit că îmi băteam joc de ea şi a plecat. Am făcut o greşeală imensă când m-am însurat cu ea. Îmi doresc să te fi întâlnit mai devreme. Ne vedem în curând, iubito!”, a spus soţul, părăsind camera. 
Plângând, femeia a ieşit din ascunzătoare şi a citit ce i-a scris soţul ei: „Ţi se vedeau picioarele, nebuno! Mă duc după pâine.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu