duminică, 9 martie 2014

Primul prezervativ

Îmi amintesc de prima mea experienţă cu un prezervativ. Aveam 14 ani. M-am dus la farmacie pentru a cumpăra un pachet de prezervative. În acele zile am avut nevoie de mult curaj pentru a merge la farmacie şi a cere aşa ceva, deoarece toată lumea din oras mă cunostea si nu exista nici-o îndoială că tânăra, cred că numele ei era Alexandra, ştia pentru ce se folosesc. Ea lucra ca farmacistă, era în spatele tejghelei si vedea că eram într-adevăr jenat de întreaga procedură. Mi-a dat pachetul si a întrebat dacă stiu cum se foloseşte un prezervativ . Sincer, am răspuns: 
- Nu, chiar nu ! 
A desfăcut pachetul, a luat unu si l-a tras peste degetul mare. M-a avertizat să mă asigur că a fost bine si sigur pus. I se părea că încă o privesc confuz. Deci, s-a uitat în jur pentru a vedea dacă mai era cineva in farmacie. Nu era... 
- Doar un minut, a spus ea si m-a condus în spate, şi-a descheiat bluza si a îndepărtat-o. Şi-a desfacut sutienul si l-a pus deoparte. 
-Asta te excita? 
Ei bine, am fost atât de uimit că tot ce am putut face a fost să raman cu gura deschisă şi să dau din cap. Apoi a spus că era timpul să punem prezervativul. Cum eu îl puneam, ea şi-a dat jos fusta şi chiloţeii şi s-a aplecat peste un birou. 
- Ei bine, haide, a spus ea. Nu avem prea mult timp.
Asa că m-am urcat pe ea. A fost atât de minunat că, din păcate, nu am mai putut tine mult si am terminat în câteva momente. S-a uitat la mine cu un pic de încruntare.
- Ai pus prezervativul?
- Sigur că da! I-am arătat degetul meu să vadă.
Am primit cea mai grea palmă din viaţa mea!
Intotdeauna pentru mine a fost prea greu să înţeleg femeile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu